Известие

Collapse
No announcement yet.

НЯМАМ OBD - II БУКСА

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • НЯМАМ OBD - II БУКСА

    Здравейте колеги,
    Днес ходих при един познат, да направим диагностика, на колата ми. Alfa 145 16V Twin Spark 2000г. За целта устройството трябва да се включи към колата чрез букса тип OBD-II. Такава няма. Компютара показва, че трябва да се намира под волана, някъде около бушоните, но не. Решихме, че вероятно е под жабката. Не. Няма я. Някой знаели къде е проклетата букса или някой я е отрязъл например? Или е възможно изобщо, фабрично да няма такава? На Вас чрез коя букса Ви правят диагностиката?
    Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark 16V, 2000

  • #2
    виж под капака на двигателя, върху лявата или дяснятя опора на окачването
    sigpic
    Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

    Comment


    • #3
      Да, там е. Но не е тип OBD-II, трябва ти преходник защото е само К или L линия, не се сещам моя точно.
      146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

      Comment


      • #4
        Я вземи оди някъде където са виждали Алфа , че да не се наиграеш
        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ssveto Покажи съобщение
          Да, там е. Но не е тип OBD-II, трябва ти преходник защото е само К или L линия, не се сещам моя точно.
          Знам ги тези. Те са два. Над едната и другата опора. Вероятно K и L лините за които говориш. Каквото и да значи това. Според всичко което можах да изчета, след 96г. всички Алфи имат OBD-II, и би трябвало да се намира там където казах. Тези под капака са като на FIAT и през тях неможе да се стигне до компютъра на ниво Full Access. Може само да се регистрира работата на компонентите, но не и да се маниполира. Въпроса мие Вие с подобните модели Алфи (след 96 г.) иматели такова чудо OBD II или не.
          Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark 16V, 2000

          Comment


          • #6
            Tова е човека с отговора на твоите въпроси . Обаждаш се разбирате се кога да отидеш и вярвай ми ,че няма да я търси дори буксата
            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

            Comment


            • #7
              пич OBD е вид протокол за комуникация а не вид букса.
              тва че буксата ти не е 16 пинова не означава че колата ти не потдържа ОБД.
              буксата ти е на лявото бомбе над амортисора .3 пинова е
              вероятно на нея имаш само 2 вързани кабела. ако не се лъжа жълтия е К линията .

              Comment


              • #8
                Добре де, в крайна сметка какво може да се направи с нормален 16 пинов кабел /който имам/ за да направя диагностика на 146??? В смисъл такъв - само с този преходник към 2-пиновата букса на лявото бомбе може ли да се четат контролери/грешки и пр.? Ако някой знае подробно би било интересно, а и мнооого полезно.

                Comment


                • #9
                  направи си преход от 16 пиновата букса.
                  на 16 пин букса ползваш - 5 крак/минус/,16 крак/12V/,7 крак/К-линия/
                  хващаш 12 волта и минус към акумолатора и к-линия към 2 пиновия конектор.

                  Comment

                  Working...
                  X